Welcome to My World :) All a girl wants is to feel beautiful, to be loved, and to be treated with respect.♥

Saturday 10 November 2012

I MISS BOTH OF YOU

Hi Everyone  :)


  Pagi pagi buta macam nie aku memang tak reti nak tidur awal dan  pagi nie agak membosankan . Dalam bosan bosan tadi terstalker lahh gmbar gambar yang ade dalam lappy buruk titew nie . Ahakzz , then ade gambar gambar  masa aku spend time dengan adik adik aku haritu and aku rinduu saat itu :') Act , i miss my little sister  . Who ? Dua orang budak yang suka buli kakaknya . ingin tahu siapakah gerangan due orang budak nakal ini ? Haha :D 

-
-
-
-
-
-
-
-


Haa nie lahh budak nakal dua orang tuuu . hikhok . Comeykan adik saya ? Muahhh setepek :D  Nur Farah Hanum binti Hamdan dan Tengku Suliana Ezreen . Walaupun mereka degil , nakal , suka buli aku , aku sayang diaorang macam adik aku sendiri maklum laa kite tade adik so menumpang kasih dekat adik orang jeh  -__- AHAHAHA ~

-
-
-
-
-


Siblings <3


Rinduuuuu sangat bersama si ketot and si keding ku <3 Hikhok


Atoto ~ manja sungguh adik iteww towanggg niee . Muahhh setepekk kat mu dua orang .ahakkzz :*



I LOVE YOU ADIK ANOM <3



I LOVE YOU ADIK TENGKU <3

Rindu saat bersama bergalok bersama , bergossip bersama , menggila bersama , berkasih sayang bersama . Opsss ! Haha ~ Thanks for accept me sebagai kakak awak berdua even just kakak angkat , sis sayang awak macam adik kandung sis awak berdua sebahagian dari hidup sis , and sis akan jaga awak berdua sayang awak berdua sampai nafas akhir sis :') I know sis bukan kakak yang terbaik but sis cuba jadi yang terbaik untuk kamu semua ':D  Ehh sedih pulak -.- 

Lepas nie confirm dah susah nak lepak ape semua , busy laa knon . puihhh -- ' Hahha . Kalau tak dulu hari2 nampak muka adik aku si anom nie kat college sebab kiteorang satu college , 1 class , and 1 course , tapi now dia dah stop , kadang2 rasa macam nak lempang jugak si keding nie sebab dulu dia yang beria ajak , last-last dia yang tinggal aku sorang2 kat college tuu , budak ni patut kita rejam beramai-ramai . Hahahahaha *Joke :P Adik Tengku pula even kiteorang baru je rapat tapi macam dah 10tahun kenal . woooo . tahu dah selalma nie dia nampak aku dia buat tak kenal je , sombong parokk . patut kena rejam jugak budak nie . Hahaha 

I MISS YOU MY SISTER <3



                                                      Your Sister , FE <3


LoveMuch From FaziraElida

No comments:

Post a Comment